Dagens träning - check!

Nu har jag vilat upp mig efter morgonens träningspass!
Inatt sov jag hos thilda eftersom min säng var upptagen. -.- Men det va supermysigt!
Vi kollade några avsnitt Paradise Hotel och när klockan var runt 02.30 så va det dags
att sova, för vi skulle nämnligen upp klockan 08.00 va tanken, det blev lite senare
men vafan ;-) Vi fick skynda oss på med träningskläder, sätta upp det fettiga håret i
fettiga tofsar (ha-ha) och sedan skippa frukosten för det skulle vi ändå få på
träningscentret sen.... (det fick vi aldrig för er som inte fattade punkterna.......)
Menmen, träningen va grymt jobbig men desto bättre känner man sig efteråt. Vi
avslutade med lite hantlar sen och efter det blev det en mycket efterlängtad dusch och
bastu! ♥

Inte nog med detta hörrnini!
Ikväll ska vi även spendera tre timmar i backen. FREAKIN' GREAT!
Träningsverk när veckan tar slut? jotack, men den är så välkommen så :-D



Här har ni den osminkade sanningen.. redo för att svettas! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0