Jag börjar bli haj på det här med uppdateringen!

Mycket duktig har jag varit på att uppdatera idag! Detta är fjärde?
Jag skulle bara meddela den mycket goda nyheten att jag kanske
beger mig till ett varmt land bortom fjärran v.8 för s-t-e-k med min
älskade mamma och pappa! ♥ Vi har inte bestämt oss för var och har
inte bokat eller nåt, men KANSKE, det är alltid en början. Jag är sååå
sugen på 30 grader-HAVET-den goda maten-och allt som kommer när
man åker utomlands.

Här har ni mitt favoritpar på Kreta sommaren -09 ;-)

Nehe, det var bara det jag ville säga så CIAO DARLINGS nu ska jag sova om en stund och sedan när jag vaknar blir det att jobba på figuren till Beach 2010 ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0