pokerfacet finns alla fall.

Hello guys. Precis hemkommen från en pokerkväll. Det gick väl sådär
men kul var det! Jag gör nog helt fel, satsar satan när jag har absolut
ingenting och bara hänger med när jag faktiskt har fått ihop en bra
hand. Men pokerfacet är på! Hehe synd bara att mina vänner läser mig
som en öppen bok, så inte ens det funkar. Hah men en vacker dag ska jag
åka till Las Vegas och spela skjortan av alla! Ha-ha då skulle ni allt få
se en glad linnea ;-)


Imorgon ska jag starta dagen med ett gympass med mina kära
vänner thilda och josefine, vid klockan 11 har vi tänkt oss vara pigga
och färdiga för detta.. Sedan blir det nog ett besök till mormor eftersom
det inte blev så idag :-) Och tillsist har vi tänkt att dra oss till backen
för att åka lite bräda! freakin' awesome ♥ 


Kommentarer
Postat av: Thilda

Och vem är bäst på poker, va va? jo...Thilda !

Träna imon kommer bli underbart ! (;

2010-01-05 @ 00:15:28
Postat av: Anonym

Thilda: haha sorgligt men sant.. det kommer iaf bli underbart EFTER vi ahr tränat ;-) ha-ha

2010-01-05 @ 00:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0