Så oerhört rastlös.

Yes, rubriken säger kanske det mesta. Jag har överskottsenergi x100 !

Inatt sov vi i allafall 8 pers i ett vardagsrum i växjö. Vi kollade på lite filmer till klockan 5 ungefär och efter det pratade vi en stund och sen somnade josse och jag snabbare än du hinner säga PANNKAKA! De andra ska tydligen ha vaknat ett antal gånger under natten och rest sig och gått runt lite, men inte vaknade vi, nejnej! Och pratat i sömnen gjorde jag med sa dem, ha-ha händelserik natt var det, ja! 
Kom hem sen runt 16.00 kanske och sen dess har jag inte gjort allt för mycket! Tk skulle kommit hit men så blev det inte :-( Aja, man kan väl behöva en lugn lördag lite då och då.. men kul är det absolut inte, det är en sak som är säker! Jag har gjort god mat till mig själv i alla fall :-D

 
PUSS! Helt okej att festa lite från mig också denna lördag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0