Sladdar lever sitt eget lilla liv..

Åååh, jag var ju så duktig för en gångs skull och tog lite kort på det jag har gjort idag! I gymmet och så, men då har självklart den jävlasladdhelvetet fått några fula sladdben och sprungit iväg och gömt sig! Aja, imorgon ska jag försöka ta lite kort med kameran för den sladden vet jag att jag har i min lilla sladdlåda ;-)

Aja, så kan det gå det är bara till att suck it up och försöka igen. Ha-ha men idag har jag ju då som sagt börjat dagen med att spendera ungefär 2 timmar på gymmet. Sen blev det lite äggamackor hos mormor och efter det drog jag till backen! SNÖ ♥

Paradise Hotel slutade precis så nu blir det OC. PUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: julia

hej, allt bra med dig? =)

2010-01-08 @ 14:14:07
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0