TRAGISKA NYHETER : stek får vänta.

Jag, mamma och pappa skulle ta en spontanresa till teneriffa nästa söndag. och hur glad blev jag när min lärare sa att jag har nationella prov veckan efter? inte speciellt glad nej. vi ska repetera hela den veckan som jag skulle varit iväg då och om jag skulle åkt så skulle mitt nationella inte gått allt för bra. svenska är ju trots allt ett av huvudämnena. blir hemma själv med syster i en vecka. kanske inte helt fel det heller?
Vi skulle fått en privat guide. han har ringt hit några gånger och är supertrevlig! champange väntar i sviten när vi kommer, han hämtar oss på flygplatsen och kör oss till lyxhotellet. låter inte så dumt? men detta får vänta till nästa sommar för mig. Jag ska få x kronor till sportlovet istället, så då smäller det! :-)

Detta tackade jag nej till för några timmar sedan.. Nationella proven och jag har inte fått en bra start! :@

Kommentarer
Postat av: sannie

Söndag idag, vad händer hos dig? :)

kram

2010-01-24 @ 14:24:12
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: sannie

tveksam ;O

Sina-lee nobbade mig :<

2010-01-27 @ 21:59:19
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0